יום שישי, 19 באוקטובר 2012

השקעות נדל"ן בחול





1. בחרו לעצמכם תחום השקעה והתמחו בו.


נדל"ן בארצות הברית
אתם לא חייבים להפוך למתווכים או לסוחרי נדל"ן בעצמכם, אתם לא חייבים לחרוש את ארה"ב מחוף לחוף, אבל כן מומלץ לבחור תחום בסיסי ולאגור קצת ידע לגביו. השקעות נדל"ן בחול הוא תחום שכיום מפתה רבים [ ולא רק כיום ], ומושך הון רב שעובר ומתורגם לבית להשקעה בחו"ל. נסו אם כך להבין את התנאים בארצות השונות [ חו"ל הוא מקום גדול ! ] ומהן ההזדמנויות להשקעה הפתוחות בפניכם. ארה"ב היא יעד מועדף על ישראלים, לדוגמא, אך גם בירות וערים אירופאיות כמו ברלין או איזור הונגריה נכנסו לרשימת הנדל"ן להשקעה בחו"ל, כך שראשית נגדיר שאנו מדברים על נכסים להשקעה.

2. בחרו לעצמכם איזור מעניין או רלוונטי והתמחו בו.


הכירו את הממשל הארצי והמקומי, הצורה המוניציפאלית של הדברים ואופי המדינה ובתוכה האיזור – ושוב, גם וויקיפדיה יכולה להספיק על מנת לתת לכם מבט כללי על השקעות נדל"ן בחול ועל האיזור שבחרתם. ארה"ב כדוגמא למקרה זה היא מדינה מאוד מוכרת וחשופה לנו הישראלים [ וכמובן חשופה לכל אדם בעולם ] ואנו נהנים מתחושת קרבה אליה, הן בשל הידידות המדינית והן בשל השפה האנגלית השגורה בפי רוב הישראלים. זוהי סיבה טובה לבצע השקעות נדל"ן בחול אך לא סיבה יחידה, ולבטח לא היא שתקבע. יש נכסים מתאימים יותר או פחות גם באירופה, ויש הזדמנויות השקעה בנכסים עדיפות לכם – זה יכול להיות בארצות הברית ויכול להיות בסופו של דבר בכל מדינה דמוקרטית או בעלת שלטון יציב. ככל שנרחיק ממדינות המיינסטרים, יחד עם זאת, רמות הוודאות הלכאורית יורדות.

 

3. בחרו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה


אחרי שצברתם ידע בסיסי בנוגע לרכישת נכסים להשקעה בחו"ל ואחרי שהתעניינתם לכם במפת העולם ובחרתם לכם כוון אפשרי, עומדות בפניכם שתי ברירות – "לגשת ולקנות" או להיעזר בחרה בינ"ל שהתמחותה היא השקעות נדל"ן בחול. ישנם אלו שמבצעים את שני השלבים לעיל באופן מאוד מקצועי והופכים למומחים בעצמם – זה מצריך מספר טיסות למדינת היעד, הכרת שוק הנדל"ן המקומי, הכרת מנגנוני החוק וחשוב לא פחות מכך בחירת עו"ד אמין ומוכר, ויותר מזה – הבנת המנטאליות. השקעות נדל"ן בארצות הברית יכולות לעיתים לקום או ליפול בגין הבנת המנטאליות המקומית, זו שאינה כתובה בשום ספר חוקים אך היא החוק המחייב.
  פרטים נוספים באתר: www.ghg-inv.com


4. בחרו בחברה מקצועית אם ברצונכם באמת להבין את הדברים לעומק. הייעוץ אינו עולה לכם דבר, וממנו תצאו כבר חכמים בהרבה.